środa, 2 maja 2012

Matko!



Jej, chciałam Wam podziękować. Za to, że czytacie tego bloga, komentujecie to. Już 500 wejść, nie mogę uwierzyć, naprawdę. Jeszcze miesiąc temu nie miałam żadnego pomysłu. Dostałam weny dzięki dwóm rzeczom, jeśli mogę to ująć w taki sposób. Po pierwsze - śmierci mojego Dziadka. Wszystko, co tutaj piszę jest dla Niego. Wierzę, że obserwuje nas wszystkich gdzieś z góry. Chciałabym, żeby wrócił tak jak w moim opowiadaniu...
A drugi - banalny - twitter i blogi Was wszystkich dziewczyn. 

DOBRA, NAPRAWDĘ WAM DZIĘKUJĘ, JESTEŚCIE WSPANIAŁE. 
Love You all xx

2 komentarze:

  1. jacie wiesz jak płakałam na ostatnim rozdziale?
    A ty tak sobie przestałaś dodawać rozdziały. Nie rób mi tego <3 .

    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapewne płakałaś tak jak ja.. :)
      nie zrobię, dzisiaj albo jutro będzie nowy . x

      Usuń